marți, 1 februarie 2011

Casting Figuratie [ Inchis ]

Casting figuratie pentru spot publicitar la cafea. Se cauta persoane cu varsta intre 18- si 35 de ani
Filmarea are loc pe data de 3 si 4 februarie.
O zi de filmare dureaza in medie 12 ore in functie de cate duble se trag
Remuneratia este de 50 lei, banii se primesc la sfarsitul filmarii.
Se asigura catering.
Persoanele interesate trebuie sa trimita un e-mail cu o poza recenta alaturi de datele personale , Nume Prenume Varsta si numar de telefon la castingreclame@yahoo.com la subiect treceti : "Nes" Poza trebuie atasata in format JPEG, bust sau intreg pe un fundal neutru. Nu trimiteti poze alaturi de alte persoane. Daca nu aveti posibilitatea de a trimite o poza corespunzatoare va rugam sa ne contactati. Daca sunteti in baza noastra de date ( ati facut poze la noi ) spuneti doar numele si numarul de telefon si specificati ca ati facut poze la noi.
Valabil pentru persoanele din Bucuresti! (Sau care sunt in perioada respectiva in Bucuresti)
Specificati ziua in care sunteti disponibil ( a )

** RH CASTING **

Tel: 0727050170 - Hallex
Tel: 0758097778 - Horatiu
YM: CastingStatus
YouTube ** Facebook ** Twitter ** Blog

Un comentariu:

  1. eu am aplicat de multe ori la casting si nu am fost chemat. numele meu este: constantin ion gabriel am 27 ani
    am nr de telefon :0726833287

    RăspundețiȘtergere